• Αρχική
  • Ευ Ζην
  • Πώς πρέπει να τρεφόμαστε σε περιόδους αθλητικής δραστηριότητας, ώστε να «χτίσουμε» τους μυς που επιθυμούμε; Των συνεργατών μας από το LifeSmile

Πώς πρέπει να τρεφόμαστε σε περιόδους αθλητικής δραστηριότητας, ώστε να «χτίσουμε» τους μυς που επιθυμούμε; Των συνεργατών μας από το LifeSmile

Η αθλητική δραστηριότητα και η προσεγμένη διατροφή είναι τα πιο κατάλληλα μέσα για να δημιουργήσει, να επανακτήσει ή να διατηρήσει  κάποιος το ιδανικό σωματικό βάρος καθώς επίσης τη δύναμη και την ελαστικότητα  των μυών.  Ο συνδυασμός αερόβιας προπόνησης και προπόνησης δύναμης, σε συνδιασμό με τη σωστή διατροφή, μπορεί ανάλογα με τη μέθοδο που θα χρησιμοποιηθεί, να αποδομήσει τη λιπώδη μάζα και να αναδομήσει τη μυική.

Τι συμβαίνει όμως στο σώμα μας όταν αθλούμαστε και γιατί  πρέπει να ακολουθούμε τη σωστή διατροφή;

Με απλά λόγια, με την προπόνηση καταστρέφουμε τους μυες και με μια διατροφή πλούσια σε πρωτείνες τους αναδομούμε.

Αν η Άσκηση είναι η εργασία, η τέχνη του να φτιάχνει κάποιος το σώμα του, τότε η Διατροφή είναι εκείνη που παρέχει όλα τα δομικά υλικά που χρειάζονται για αυτή την κατασκευή.

Συνήθως όταν ακούμε τις λέξεις «δίαιτα» και «διατροφή», σκεφτόμαστε μείωση θερμίδων και μείωση βάρους. Σε αυτή την περίπτωση όμως, θέλουμε το αντίθετο. Για να χτιστεί ένα δυνατό και γραμμωμένο σώμα, χρειάζεται ενέργεια και οι σωστές αναλογίες θρεπτικών συστατικών, την σωστή χρονική στιγμή. Ας δούμε τι σημαίνει αυτό!

Ημέρες με αερόβια γυμναστική ή χωρίς καθόλου άσκηση

Όπως τονίζει ο διαιτολόγος της LifeSmile , Κ.Χαρδαβέλλας, σε αυτές τις ημέρες θέλουμε να «φορτώσουμε» τον οργανισμό μας με πρωτεΐνες για να έχει απόθεμα όταν έρθει η ημέρα της γυμναστικής.

Οι πιο συνηθισμένες βάσεις ενός κυρίως γεύματος με υψηλές πρωτεΐνες είναι το κόκκινο κρέας, το κοτόπουλο, η γαλοπούλα, τα αυγά και τα όσπρια.

Τα γαλακτοκομικά περιέχουν επίσης πρωτεΐνες αλλά λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς τους σε λίπος, είναι καλύτερα σαν συμπληρωματικές τροφές, όπως ένα γιαούρτι το απόγευμα ή λίγο τυρί μαζί με το κυρίως γεύμα.

Ημέρες με μυϊκή γυμναστική

Σε αυτές τις μέρες, θέλουμε να έχει ο οργανισμός μας αρκετή ενέργεια για να κάνει γυμναστική και να χτίσει την μυϊκή μας μάζα, χωρίς να χρειάζεται να κάψει τις πρωτεΐνες που έχουμε αποθηκεύσει. Για αυτό το λόγο η βασική πηγή ενέργειας αυτές τις μέρες είναι οι υδατάνθρακες.

Κυρίως γεύματα που συνοδεύονται πάντα από μακαρόνια, ρύζι, πατάτες και προϊόντα με ζύμη είναι ιδανικά 3-4 ώρες πριν την γυμναστική.

Αμέσως μετά από το γυμναστήριο, πρέπει να έχουμε μαζί μας μια γρήγορη πηγή θερμίδων για να αναπληρώσουμε την χαμένη ενέργεια του σώματός μας, όπως έναν φυσικό χυμό, μια μπανάνα ή μια φέτα ψωμί με μια κουταλιά φυστικοβούτυρο.

Bonus Tips

Όσο χτίζουμε μυϊκή μάζα, σημειώνει ο personal trainer της LifeSmile Β.Σκόρδος,  τόσο ανεβαίνει ο μεταβολισμός – οι ενεργειακές δηλαδή ανάγκες του σώματός μας. Αυτό σημαίνει ότι σταδιακά, θα χρειαστεί να αυξήσουμε την κατανάλωση τροφής εάν δεν θέλουμε να χάσουμε βάρος.

Για καλύτερα αποτελέσματα, δοκιμάστε τις παρακάτω συνταγές από το Argiro.gr , οι οποίες είναι πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά τα οποία χρειάζεται ο οργανισμός, ελαφριές για το καλοκαίρι και συνδυάζουν άψογα διατροφή και σωματική άσκηση  :

Πρωινό

ομελέτα απλή
Ομελέτα με τυρί κρέμα

Σνακ μετά από την γυμναστική

Τορτίγια με λαχανικά και τυρί κρέμα

Μεσημεριανό

Σαλάτα με καστανό ρύζι και κοτόπουλο  

 

Team Manager της  LifeSmile: Τσαούτου Κατερίνα

Η LifeSmile είναι ένα πρότυπο κέντρο διατροφής, υγεία και ευεξίας με σεβασμό στον άνθρωπο και τις ξεχωριστές ανάγκες του. Φιλοσοφία μας: Κάθε άνθρωπος αξίζει το καλύτερο!

Σας Προτείνουμε