Κιμας Γαλοπουλας

Ανάμεσα στα διαφορετικά είδη κιμάδων είναι και ο κιμας γαλοπουλας.

Ο κιμας γαλοπουλας αποτελεί πρώτη ύλη που τελευταία βλέπουμε να χρησιμοποιούνται συχνά στην ελληνική κουζίνα. Αποτελεί μια καλή επιλογή για όσους γυμνάζονται καθώς είναι χαμηλότερος σε λιπαρά σε αντίθεση με άλλους κιμάδες.

Διατροφική Αξία

Ο κιμας γαλοπουλας έχει υψηλή περιεκτικότητα πρωτεΐνης και είναι ιδιαίτερα πλούσιος σε βιταμίνες Β3, Β6 και Β12. Περιέχει περισσότερες βιταμίνες και μέταλλα σε σχέση με άλλους ζωικούς κιμάδες, αλλά έχει επίσης περισσότερα λιπαρά και θερμίδες. Όταν καταναλώνεται δίνει την αίσθηση του κορεσμού. Ακόμα βοηθά στη διατήρηση της μυϊκής μάζας και διατηρεί σταθερά τα επίπεδα ινσουλίνης μετά τα γεύματα. Επίσης, χρησιμοποιείται από άτομα που προσέχουν την διατροφή τους και θέλουν να χάσουν βάρος.

Τέλος, περιέχει και ψευδάργυρο, με θετικές επιδράσεις στα οπτικά νεύρα. Σε περίπτωση που θέλουμε πιο λιπαρό μπορούμε να ζητήσουμε κιμας γαλοπουλας από το μέρος του μπουτιού. Το δέρμα της γαλοπούλας είναι αρκετά λιπαρό, για αυτό άλλωστε αφαιρείται όταν πρόκειται να αλεσθεί.

Σε γενικές γραμμές ο κιμας γαλοπουλας έχει πολλά θετικά οφέλη. Ωστόσο, απαιτείται προσοχή στο χειρισμό του και καλό μαγείρεμα, προς αποφυγή τροφικές δηλητηριάσεις.

Τέλος, συναντάται σε χαμηλών θερμίδων διατροφές. 

Μυστικο: Καλό είναι να προσθέτουμε μπαχαρικά για να ενισχύσουμε τη γεύση του και να έχουμε ένα πιο καλό αποτέλεσμα.

Στην κουζίνα

Ο κιμας γαλοπουλας μπορεί να δημιουργήσει πολύ γευστικά πιάτα αλλά και υγιεινά. Χρησιμοποιείται καταπληκτικά όπως και άλλοι κιμάδες σε γεμίσεις. Ο τρόπος μαγειρέματος δεν διαφέρει σημαντικά από άλλους απλά χρειάζεται να δώσουμε ένταση στη γεύση του.

Χρησιμοποιείται για πιο υγιεινές κιμαδοπαρασκευές αποτελώντας μια ιδανική επιλογή στη διατροφή σας. Ωστόσο πρέπει να προσέχουμε κάποια σημεία. Οι κιμάδες πουλερικών πρέπει να περνιούνται μια φορά από την μηχανή διότι αν περάσουν περισσότερες χαλάει η δομή τους.

Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, δείτε ακόμα,