• Αρχική
  • Ευ Ζην
  • Φροντίστε τη διατροφή … και το μαύρισμα! Του Τάσου Παπαλαζάρου

Φροντίστε τη διατροφή … και το μαύρισμα! Του Τάσου Παπαλαζάρου

Αναρωτηθήκατε ποτέ ποιο είναι το διαβατήριο των «επιτυχημένων» διακοπών; Το δέρμα μας φυσικά και συγκεκριμένα, το χρώμα του δέρματός μας. Συνήθως, ένα ηλιοκαμένο και καλομαυρισμένο δέρμα φανερώνει ατελείωτες ώρες καλοπέρασης στην παραλία, ενώ καταφέρνει να κρύψει καλοκαιρινές ατέλειες στο σώμα, αφού σπυράκια, κυτταρίτιδα και ραγάδες «υποκύπτουν» στο χρώμα της σοκολατί πρόκλησης.

Απαραίτητα αξεσουάρ των διακοπών για ένα επιτυχημένο μαύρισμα;

Αντιηλιακό, τσεκ!
Καπέλο, τσεκ (γιατί καλός ο ήλιος αλλά και η υγεία μας επίσης)!
Ομπρέλα, τσεκ!
Διατροφή…;

Τι σχέση έχει η διατροφή με το δέρμα και το μαύρισμα;! 

Θα έχετε παρατηρήσει, ίσως, ποια είναι τα πιο εξελιγμένα αντιηλιακά … αυτά που έχουν τα περισσότερα θρεπτικά συστατικά! Βιταμίνη C για αντιγήρανση και προστασία, βιταμίνη Ε για θρέψη, β-καροτένιο για μαύρισμα! Τα θρεπτικά συστατικά της τροφής δεν «θρέφουν» μόνο το σώμα μας, αλλά και το δέρμα μας, προσφέροντας όλα τα απαραίτητα εργαλεία για να ανταπεξέλθει στις αντίξοες συνθήκες της ηλιακής ακτινοβολίας! Προτού, λοιπόν, κλείσετε τη βαλίτσα… ρίξτε μια ματιά!Το μαύρισμα εκτός από σέξυ είναι και η προστατευτική αντίδραση του σώματός μας στην επικίνδυνη υπεριώδη ακτινοβολία του ήλιου. Το καφετί χρώμα οφείλεται στην έκκριση της μελανίνης κάτω από το δέρμα μας, η οποία αποτελεί και το τοίχος προστασίας από την υπεριώδη ακτινοβολία.Τα τρόφιμα, αν και δεν μπορούν να ενεργοποιήσουν τη μελανίνη, μπορούν να δημιουργήσουν όλες τις προϋποθέσεις ώστε το δέρμα μας να ανταποκριθεί θετικά και με υγιή τρόπο στο μαύρισμα.

Ο Δρ Αναστάσιος Παπαλαζάρου είναι Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, Πτυχιούχος και Διδάκτορας Χαροκοπείου Πανεπιστημίου

Σας Προτείνουμε