Πίσω

Κέικ και οι θερμίδες τους

Την γλυκιά απόλαυση της ημέρας μπορείς να την αναζητήσεις σε ένα κομμάτι cake. Κάθε σπιτικό έχει το αγαπημένο του που λατρεύουν μικροί και μεγάλοι. Είναι το πρωινό, το επιδόρπιο, το συνοδευτικό του απογευματινού καφέ, το λατρεμένο κολατσιό για το σχολείο ή για την δουλειά. Οι εκδοχές του είναι αμέτρητες, γλυκιές και αλμυρές. Ωστόσο, ποιες είναι για ένα κομμάτι κέικ οι θερμίδες του; Συνήθως, οι περισσότεροι προτιμούν την γλυκιά εκδοχή του που ενδεχομένως να έχει περισσότερες θερμίδες. Δεν λείπουν, όμως, από αυτή την μεγάλη κατηγορία τα κέικ με λίγες θερμίδες. Ιδανικό θα ήταν να προτιμάμε σπιτικό κέικ για να έχουμε καλύτερο έλεγχο στις προσλαμβανόμενες θερμίδες.

Κέικ θερμίδες

Το κέικ, για να παρασκευαστεί, για κύρια συστατικά έχει το αλεύρι, την ζάχαρη και το βούτυρο. Στη συνέχεια μπορεί να προστεθεί οποιοδήποτε υλικό που θα δώσει χαρακτήρα και άρωμα στην παρασκευή μας. Τα υλικά αυτά έχουν υψηλό θερμιδικό περιεχόμενο κι ένα μόλις μικρό κομμάτι μπορεί να αποδώσει αρκετές θερμίδες.

Άτομα που θέλουν και πρέπει να έχουν τον έλεγχο του βάρους τους, η κατανάλωση αυτού του γλυκού πρέπει να γίνεται με σύνεση αν δεν είναι απαγορευτική σε κάποιες περιπτώσεις. Το καλύτερο θα ήταν να καταναλώνουμε σπιτικό κέικ για να γνωρίζουμε τις περιεχόμενες θερμίδες και τα υλικά που χρησιμοποιούμε.

Το σπιτικό κέικ είναι το πιο συνηθισμένο που πολύ εύκολα και με απλά υλικά μπορεί να φτιάξει ο καθένας. Πόσες, όμως είναι οι θερμίδες του;

Κέικ θερμίδες (1 κομμάτι): 200

Όλων των ειδών κέικ που βρίσκονται στο εμπόριο που μπορεί να τα φτιάξει κανείς, διαφέρουν ως προς τη σύστασή τους. Επομένως φυσικό επακόλουθο είναι να διαφέρουν ως προς τις θερμίδες τους. Ανάλογα με τη γεύση που έχουν τα κέικ οι θερμίδες του κυμαίνονται από 300 έως 500 σε μόλις ένα κομμάτι.

Επίσης, μπορούμε να διαπιστώσουμε ότι όταν υπάρχει επικάλυψη από πάνω οι περιεχόμενες θερμίδες εκτοξεύονται.

Στην κατηγορία των κέικ με λίγες θερμίδες ανήκουν και αυτά που μπορούν να καταναλώσουν άτομα που αποφεύγουν τα προϊόντα ζωικής προέλευσης. Η προσθήκη στέβιας αντί ζάχαρης συμβάλλει στη μείωση των θερμίδων. Το σπιτικό κέικ με λίγες θερμίδες είναι η καλύτερη λύση για άτομα που ακολουθούν συγκεκριμένη διατροφή αλλά δεν μπορούν να αποχωριστούν εντελώς τα γλυκά.

Διαβάστε οπωσδήποτε το μυστικό επιτυχίας για τέλεια κέικ, αλλά και το μυστικό για το σωστό ψήσιμο του κέικ, που θα σας βοηθήσουν να αποφύγετε τα πιο συχνά λάθη.

Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, δοκιμάστε να φτιάξετε και τη παρακάτω συνταγή.

Διαφήμιση

Μοιράσου το

Διαφήμιση
Κάτι μαγειρεύεται

Καλώς ήλθατε στο νέο Argiro.gr

Εγκατάσταση
×