10 τροφές που ενισχύουν το φυσικό μαύρισμα

Το καλοκαιράκι είναι εδώ, και όλοι ανυπομονούμε να απολαύσουμε τα θαλασσινά μας μπάνια και την αγαπημένη μας ηλιοθεραπεία! Και παρόλο που γνωρίζουμε ότι ο ήλιος μπορεί να βλάψει το δέρμα μας, όλοι θέλουμε να πάρουμε ένα όμορφο μπρονζέ χρώμα! Απολαύστε τον ήλιο με ασφάλεια, φορώντας πάντα αντηλιακό και αποφεύγοντας την πολύωρη παραμονή κυρίως τις μεσημεριανές ώρες. Επιλέξτε να καταναλώνετε τροφές που ενισχύουν το μαύρισμά σας με φυσικό τρόπο.

Δείτε παρακάτω ποιές είναι οι τροφές που μπορούν πραγματικά να βοηθήσουν στη διαδικασία του μαυρίσματος, αξιοποιώντας στο έπακρο τον χρόνο παραμονής μας στον ήλιο.

  1. Καρότα

τροφες για φυσικο μαυρισμα καροτα

Σίγουρα έχετε ακούσει για τα πολλά οφέλη που προσφέρει στο δέρμα σας η κατανάλωση καρότων, αλλά γνωρίζατε ότι πολλά αντηλιακά προϊόντα χρησιμοποιούν την αλφα-καροτίνη (από τα καρότα) για να ενισχύσουν τη διαδικασία μαυρίσματος;

Καταναλώστε τα ωμά για να επωφεληθεί το δέρμα σας τα μέγιστα. Βρείτε τρόπους να τα προσθέτετε ωμά στα γεύματά σας και θα παρακολουθήσετε το δέρμα σας να παίρνει αυτό το πολυπόθητο ηλιοκαμένο χρώμα που τόσο θέλετε.

  1. Αυγά

τροφες για φυσικο μαυρισμα αυγα

Τρώγοντας ολόκληρα αυγά (κατά προτίμηση βιολογικά) και ειδικά τους κρόκους, θα βοηθήσετε το δέρμα σας να μαυρίσει πιο γρήγορα.

Οι κρόκοι είναι υψηλής περιεκτικότητας σε βιταμίνη Α, μια βιταμίνη που βοηθάει το δέρμα σας να μαυρίσει και να αναγεννηθεί.

  1. Μάνγκο

τροφες για φυσικο μαυρισμα μανγκο

Τα μάνγκο περιέχουν απλώς μεγάλες ποσότητες βιταμίνης Α, περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο καρπό!

Όπως καταλάβατε η βιταμίνη Α βρίσκεται στην κορυφή των ουσιών που βοηθάνε στο φυσικό μαύρισμα.

  1. Νερό

Το νερό παρόλο που δεν προσφέρει βιταμίνη Α ή άλλα θρεπτικά συστατικά, είναι πολύ σημαντικό για υγειές δέρμα.

Καθώς το σώμα μας αποτελείται κατά 60% νερό, για να λειτουργήσει σωστά κάτω από τον ήλιο και να μαυρίσει το δέρμα αντί να καεί, πρέπει να είναι σούπερ ενυδατωμένο. Εάν είστε αφυδατωμένοι όταν είστε έξω στον ήλιο, το δέρμα σας στεγνώνει, ξεραίνεται και καίγεται αντί να πάρει εκείνη την καλοκαιρινή λάμψη που θέλετε.

Έτσι, βεβαιωθείτε ότι πίνετε άφθονο νερό όταν βρίσκεστε έξω, τουλάχιστον κάθε 20 λεπτά αν βρίσκεστε στον ήλιο.

  1. Τυριά

Το σελήνιο που περιέχει το τυρί, όχι μόνο μπορεί να σας βοηθήσει να προστατευτείτε από το ηλιακό έγκαυμα, αλλά σας βοηθά να μαυρίσετε καλύτερα καθώς επιβραδύνει τη γενικότερη γήρανση του δέρματός, ενεργώντας κατά των ελεύθερων ριζών που βρίσκονται στο σώμα σας.

Προτιμήστε τα λευκά τυριά που έχουν ιδιαίτερα αυξημένες τις τιμές του σεληνίου.

  1. Σπανάκι

τροφες για φυσικο μαυρισμα σπανακι

Όπως τα καρότα, έτσι και το σπανάκι είναι γεμάτο με αντιοξειδωτικά και β-καροτένιο, που όχι μόνο βοηθούν την όρασή σας αλλά και το δέρμα σας να αποκτήσει και να διατηρήσει το μαύρισμά του.

  1. Ντομάτες

τροφες για φυσικο μαυρισμα ντοματες

Οι ντομάτες περιέχουν λυκοπένιο, το οποίο αποθηκεύεται στο λίπος που βρίσκεται ακριβώς κάτω από το δέρμα, βοηθώντας και αυτό με τη σειρά του στο ομοιόμορφο μαύρισμα. Επίσης, καταστρέφει ελεύθερες ρίζες που προκαλούν τις ρυτίδες.

Απολαύστε χωριάτικη σαλάτα καθημερινά και αποκτήστε ηλιοκαμένο δέρμα γρηγορότερα.

  1. Αβοκάντο

Τα αβοκάντο είναι επίσης πλούσια σε αντιοξειδωτικά που θωρακίζουν τον οργανισμό αλλά και το δέρμα από τις ελεύθερες ρίζες.

  1. Ελαιόλαδο

τροφες για φυσικο μαυρισμα ελαιόλαδο

Το ελαιόλαδο μπορεί να μην συμβάλλει απευθείας στο μαύρισμα, αλλά αυτό που θα κάνει είναι να το διατηρήσει για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα προσφέροντας στο δέρμα σας ελαστικότητα και υγεία.

Το δέρμα σας χρειάζεται έλαια για να διατηρηθεί απαλό και ελαστικό. Γι αυτό προσθέστε ελαιόλαδο στη διατροφή σας για να ενυδατώσετε το δέρμα σας από μέσα.

  1. Ροδάκινα βερίκοκα και δαμάσκηνα

τροφες για φυσικο μαυρισμα βερικοκα δαμασκηνα

Και τα δύο αυτά φρούτα έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη Α καθώς και σε καροτενοειδή που μεταφέρουν το χρώμα στο λίπος κάτω από το δέρμα σας.

Αυτά τα δύο φρούτα έχουν αντιοξειδωτικά που μπορούν να σας βοηθήσουν να ελαχιστοποιήσετε τις βλάβες στο δέρμα και  τις ρυτίδες που σχηματίζονται από τον ήλιο.

Ξεκινήστε λοιπόν και βάλτε αυτά τα τρόφιμα στο καθημερινό διαιτολόγιό σας. Έτσι, όταν έρθει η ώρα και βγείτε στις παραλίες, το δέρμα σας θα είναι προστατευμένο και προετοιμασμένο να δεχτεί τον ήλιο και να τον αξιοποιήσει στο έπακρο.

Δείτε επίσης παρακάτω 10 τροφές με αντιοξειδωτική δράση και βάλτε τες στη διατροφή σας!

10 τροφές με ισχυρή αντιοξειδωτική δράση

Όλοι μαζί μπορούμε να καταφέρουμε (και να γράφουμε) περισσότερα από ό,τι ο καθένας μόνος του.

Σας Προτείνουμε