Πίσω

4+1 Διατροφικά tips για αποτοξίνωση μετά το Πάσχα

Μετά την απόλαυση... ένα ΣΤΟΠ!!

Οι ημέρες του Πάσχα είναι ιερές και γεμάτες κατάνυξη για τον κάθε Χριστιανό. Συγχρόνως όμως είναι και οι αγαπημένες μέρες των καλοφαγάδων!!! Κουλουράκια, ζεστό τσουρέκι, δεκάδες κόκκινα αβγουλάκια, αρνί και κατσικάκι είναι μερικά μόνο από τα εδέσματα που απολαμβάνουμε την περίοδο της Ανάστασης. Εκτός όμως από την χαρά που δίνουν στον ουρανίσκο μας, επιβαρύνουν και τον οργανισμό μας. Επομένως, έχουμε το δικαίωμα να γευτούμε όλα αυτά τα καλά τις Άγιες εκείνες μέρες, χωρίς ενοχές, αλλά και το χρέος προς την υγεία μας, να κάνουμε μία αποτοξίνωση μετά την μεγάλη αυτή γιορτή.

Χωρίς να “κλέβουμε το ψωμάκι” των αγαπημένων μας διατροφολόγων, μπορούμε να δώσουμε μερικές απλές συμβουλές.

Συμβουλές για αποτοξίνωση

1. Αφού έχουμε χορτάσει σοκολάτα, παγωτό και σαντιγί, καλό είναι για μία εβδομάδα ή ακόμα καλύτερα για 15 ημέρες, να αποφύγουμε εντελώς την ζάχαρη. Εκτός από τις γνωστές επιβλαβείς συνέπειες, το χειρότερο με την ζάχαρη είναι ότι είναι εθιστική. Όσο περισσότερο τρως τόσο περισσότερο ζητάς και σε καθημερινή βάση! Εννοείται δε, πως το καλύτερο είναι να κρατήσουμε την αποχή από την ζάχαρη για πάντα. 

2. Το ίδιο πρέπει να γίνει και με τους υδατάνθρακες. Ας μειώσουμε για λίγες μέρες το ψωμάκι και τα παράγωγά του. Άλλωστε και αυτά τα προϊόντα δυστυχώς, περιέχουν ποσότητα ζάχαρης. Είναι η κατάλληλη εποχή να επιλέξουμε από το σούπερ μάρκετ τρόφιμα ολικής άλεσης, όπως οι μαύρες φρυγανιές, μαύρα μακαρόνια. Αλλά και αυτά, υπό έλεγχο!

3. Καλοκαιράκι έρχεται, αυξάνεται η θερμοκρασία, ήρθε η ώρα να πιούμε περισσότερο νεράκι. Φουσκώσαμε αρκετά από τα αναψυκτικά και το αλκοόλ του γιορτινού τραπεζιού, οπότε τώρα πρέπει να ξεδιψάσουμε πραγματικά τον οργανισμό μας!

4. Άλλη μια σημαντική συμβουλή για την αποτοξίνωσή μας είναι να γεμίσουμε το πιάτο μας με πράσινο! Μαρούλι, μπρόκολο και άλλα λαχανικά θα πρέπει να καταλαμβάνουν σημαντικό κομμάτι του γεύματός μας, ώστε να μας χορταίνουν και να μας δίνουν βιταμίνες και δύναμη!

5. Για το τέλος αφήσαμε το κρέας. Ας μην αναφέρουμε πόσο κατσικάκι και κοκορέτσι φάγαμε. Απλά, ας το γυρίσουμε μετά την πασχαλινή κραιπάλη, στο λευκό κρέας: κοτοπουλάκι, γαλοπούλα και φυσικά ψάρι!

Αυτό που πρέπει να καταλάβουμε είναι πως το φαγητό είναι μία απόλαυση, που πρέπει να χαιρόμαστε χωρίς ενοχές. Ειδικότερα όταν το μοιραζόμαστε με αγαπημένα πρόσωπα τις γιορτινές μέρες. Μόνο που, για να συνεχίσουμε να έχουμε τις όμορφες αυτές οικογενειακές συγκεντρώσεις, θα πρέπει να φροντίσουμε και την υγεία μας. Οπότε η αποτοξίνωση μετά την Ανάσταση, δεν πρέπει να είναι επιλογή, αλλά απαίτηση του κάθε ένα από εμάς προς τον εαυτό μας!

Διαβάστε ακόμα και μάθετε για τα ω-3 λιπαρά και τα οφέλη τους στον οργανισμό μας:

Ευ Ζην

Μοιράσου το

Διαφήμιση
Κάτι μαγειρεύεται