Πίσω

Υγιεινές κρέπες

Τα πρωινά μας κάποιες φορές όταν υπάρχει χρόνος και διάθεση συνοδεύονται από υγιεινές κρέπες.

Μικροί και μεγάλοι τις επιζητούν κρέπες, πόσο μάλλον όταν είναι υγιεινές, κρέπες χωρίς γλουτένη ή και βρώμης. Η συνταγή για κρέπες χωρίς αυγά αλλά και κρέπα βρώμης είναι πάντα αγαπημένες επιλογές ειδικά όσων προσέχουν την διατροφή τους.

Αλλά λόγω του σύγχρονου τρόπου ζωής που περιβάλλεται από ανθυγιεινές και γεμάτες θερμίδες τροφές θα πρέπει να επιβαρύνουμε και τα πρωινά μας με τέτοιες τροφές; Οι ειδικοί λένε πως το πρωινό είναι από τα πιο σημαντικά γεύματα της ημέρας και πρέπει να προμηθευόμαστε με θρεπτικά συστατικά που θα μας γεμίσουν ενέργεια. Αφού όλοι αγαπάμε τις κρέπες γιατί να μην φτιάξουμε για πρωινό μια κρέπα βρώμης; 

Λίγα λόγια για τη βρώμη

Η βρώμη είναι ένα εκπληκτικά θρεπτικό δημητριακό πλούσιο σε βιταμίνες, μέταλλα και αντιοξειδωτικά. Επίσης, έχει υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και πρωτεΐνες. Είναι πολύ χορταστική όταν συμπεριλαμβάνεται στα φαγητά ή σε σνακ πράγμα που την κάνει σύμμαχο στην προσπάθεια απώλειας βάρους. Τα οφέλη της για τον ανθρώπινο οργανισμό είναι πολλά καθώς η βρώμη συμβάλλει στη ρύθμιση του σακχάρου και της χοληστερόλης στο αίμα και βοηθάει στην αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας.

Τα κυριότερα προϊόντα βρώμης είναι το γάλα βρώμης και το αλεύρι βρώμης. Το αλεύρι βρώμης έχει υψηλή διατροφική αξία καθώς είναι σπουδαία πηγή φυτικών ινών και β-γλυκανών που βοηθούν στη διατήρηση φυσιολογικών επιπέδων χοληστερόλης στο αίμα. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την παρασκευή ψωμιού, κέικ, μπισκότων και σε τάρτες και κρέπες. Οι κρέπες βρώμης, αν κι είναι υγιεινές κρέπες, δεν μπορούν να καταναλωθούν από άτομα με δυσανεξία στη γλουτένη. Η βρώμη μπορεί να μην περιέχει γλουτένη αλλά οι συνθήκες καλλιέργειας, μεταφορά και επεξεργασίας της προκαλούν τη μεταφορά ελάχιστης γλουτένης από άλλα δημητριακά. Αυτή η ποσότητα είναι ικανή να δημιουργήσει προβλήματα σε άτομα με κοιλιοκάκη. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορούν να φάνε τις αγαπημένες τους κρέπες καθώς υπάρχουν οι κρέπες χωρίς γλουτένη.

Προτάσεις για υγιεινές κρέπες

Με τον όρο υγιεινές κρέπες δεν εννοούμε σε καμία περίπτωση μια άγευστη τροφή που δεν θυμίζει σε τίποτα τις αγαπημένες μας κρέπες. Αντιθέτως, η θρεπτικότητα και η υγιεινή τροφή μπορούν να πάνε μαζί με την γεύση. Αν υπάρχει η επιλογή να φτιάξουμε κρέπες με λιγότερες θερμίδες και με πιο θρεπτικά υλικά γιατί να μην επιλέξουμε μία τέτοια συνταγή; Πάρτε ιδέες για ένα θρεπτικό πρωινό ή για ένα χορταστικό σνακ:

Κρέπα βρώμης

Οι κρέπες βρώμης μπορείς να τις φας όλες τις ώρες της ημέρας. Είναι η υγιεινή εκδοχή της κλασικής κρέπας. Η κρέπα βρώμης είναι πολύ πιο ελαφριά και μπορεί να συνοδευτεί με όλα τα υλικά ανάλογα τα γούστα του καθενός. Τα ο οφέλη του αλευριού βρώμης τα αναφέραμε οπότε γιατί να μην είναι οι κρέπες βρώμης οι επόμενες που θα φτιάξουμε;

Κρέπες χωρίς γλουτένη

Μια μερίδα ατόμων αδυνατούν να πέψουν την γλουτένη που απαντάται σε πληθώρα δημητριακών. Η τεχνολογία, όμως, τροφίμων έχει φροντίσει για αυτά τα άτομα. Τα αλεύρια χωρίς γλουτένη βρίσκονται στο εμπόριο και πολύ εύκολα ο καθένας μπορεί να έχει πρόσβαση και να φτιάξει τις αγαπημένες του κρέπες χωρίς γλουτένη.

Δες εδώ μία αγαπημένη συνταγή για κρέπες

Μοιράσου το

Διαφήμιση
Κάτι μαγειρεύεται