Pancakes θερμιδες

Pancakes με λίγες ή πολλές θερμιδες είναι ότι καλύτερο για το πρωινό σου.

Η λέξη pancake, που σημαίνει τηγανίτα, εμφανίζεται στην αγγλική γλώσσα τον 15ο αιώνα. Στη σύγχρονη εποχή τα pancakes έχουν βρει τη θέση τους στη διατροφή μας ως brunch και υπάρχουν πληθώρα συνταγών που ταιριάζουν σε όλες τις ανάγκες και σε όλα τα γούστα. Είτε ακολουθείς διατροφή είτε είναι το αγαπημένο σου γλυκό ή αλμυρό έδεσμα τα pancakes έχουν τη συνταγή που ψάχνεις. Ωστόσο, πόσες θερμιδες έχουν τα απλά pancakes και τα pancakes με βρωμη; Υπάρχουν τα υγιεινά pancakes/πανκεικς που αποδίδουν λιγότερες θερμιδες και pancake που έχουν τα calories στα ύψη λόγω των υλικών που προστίθενται από πάνω.

Pancakes θερμιδες

Οι θερμιδες των πανκεικς ποικίλουν ανάλογα το μέγεθος που έχουν και τα υλικά που χρησιμοποιούνται για toppings. Τα τρία βασικά συστατικά που χρησιμοποιούνται είναι αλεύρι, γάλα και αυγά. Επίσης, προστίθεται ζάχαρη και βούτυρο. Μπορούν να καταναλωθούν ως γλυκό επιδόρπιο αλλά μπορεί να πάρει και αλμυρή εκδοχή. Το αλεύρι που χρησιμοποιείται μπορεί να είναι ολικής αλέσεως ή βρώμης. Έτσι, δημιουργούνται πιο υγιεινά pancakes. Συγκεκριμένα:

Pancake calories χωρίς επικάλυψη (40γρ): 90

Όσο περισσότερο, φορτώνουμε τα πανκεικς τόσο αυξάνονται και οι θερμιδες του. Αν για παράδειγμα προσθέσετε σοκολάτα κάθε κουταλιά της σούπας αποδίδει 100 θερμιδες επιπλέον. Για περισσότερη προσοχή στην πρόσληψη θερμίδων μπορείτε να αντικαταστήσετε τη σοκολάτα με σιρόπι αγαύης που δίνει λιγότερες θερμίδες. Είναι πολύ εύκολο μία μερίδα pancakes να αποδώσει έως και 600 θερμιδες αν τα υλικά που προστίθενται είναι θερμιδικά πυκνά.

Υγιεινά pancakes

Τα πανκεικς μπορούν να ελεγχθούν ως προς τις θερμιδες τους ειδικά όταν παρασκευάζεται η υγιεινή εκδοχή τους. Για παράδειγμα pancakes με βρωμη είναι μια απολαυστική επιλογή για πρωινό, πιο θρεπτική και με λιγότερες θερμίδες. Τα pancakes με βρωμη είναι πλούσια σε φυτικές ίνες.

Pancakes με βρωμη θερμιδες (με μέλι και μπανάνα): 320

Τα υγιεινά pancakes αντί για αλεύρι και βούτυρο έχουν βρώμη και ελαιόλαδο. Έτσι, προσλαμβάνουμε καλά λιπαρά κι όχι κορεσμένα. Επίσης, αντί για ζάχαρη και γάλα μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ζάχαρη καρύδας ή κάποιο άλλο γλυκαντικό και γάλα καρύδας.

Οι επιλογές για pancakes με “καλές” θερμιδες είναι αμέτρητες αρκεί να υπάρχει καλή διάθεση, φαντασία και όρεξη και φυσικά τα μυστικά της Αργυρώς για αφράτα πανκεικς.

Φτιάξε τα πιο αφράτα και υγιεινά πανκεικς από την Αργυρώ και θα είναι ότι καλύτερο για το πρωινό σου.

Υγιεινα πανκεικς