Πίσω

Pancakes και οι θερμίδες τους

Pancakes με λίγες ή πολλές θερμίδες είναι ότι καλύτερο για το πρωινό σου.

Η λέξη pancake, που σημαίνει τηγανίτα, εμφανίζεται στην αγγλική γλώσσα τον 15ο αιώνα. Στη σύγχρονη εποχή τα pancakes έχουν βρει τη θέση τους στη διατροφή μας ως brunch και υπάρχουν πληθώρα συνταγών που ταιριάζουν σε όλες τις ανάγκες και σε όλα τα γούστα. Είτε ακολουθείς διατροφή είτε είναι το αγαπημένο σου γλυκό ή αλμυρό έδεσμα τα pancakes έχουν τη συνταγή που ψάχνεις. Ωστόσο, πόσες θερμίδες έχουν τα απλά pancakes και τα pancakes με βρώμη; Υπάρχουν τα υγιεινά pancakes/πανκεικς που αποδίδουν λιγότερες θερμίδες και pancake που έχουν τα calories στα ύψη λόγω των υλικών που προστίθενται από πάνω.

Pancakes θερμίδες

Οι θερμίδες των πανκεικς ποικίλουν ανάλογα το μέγεθος που έχουν και τα υλικά που χρησιμοποιούνται για toppings. Τα τρία βασικά συστατικά που χρησιμοποιούνται είναι αλεύρι, γάλα και αυγά. Επίσης, προστίθεται ζάχαρη και βούτυρο. Μπορούν να καταναλωθούν ως γλυκό επιδόρπιο αλλά μπορεί να πάρει και αλμυρή εκδοχή. Το αλεύρι που χρησιμοποιείται μπορεί να είναι ολικής αλέσεως ή βρώμης. Έτσι, δημιουργούνται πιο υγιεινά pancakes. Συγκεκριμένα:

Pancake calories χωρίς επικάλυψη (40γρ): 90

Όσο περισσότερο, φορτώνουμε τα πανκεικς τόσο αυξάνονται και οι θερμίδες του. Αν για παράδειγμα προσθέσετε σοκολάτα, κάθε κουταλιά της σούπας αποδίδει 100 θερμίδες επιπλέον. Για περισσότερη προσοχή στην πρόσληψη θερμίδων μπορείτε να αντικαταστήσετε τη σοκολάτα με σιρόπι αγαύης που δίνει λιγότερες θερμίδες. Είναι πολύ εύκολο μία μερίδα pancakes να αποδώσει έως και 600 θερμίδες αν τα υλικά που προστίθενται είναι θερμιδικά πυκνά.

Υγιεινά pancakes

Τα πανκεικς μπορούν να ελεγχθούν ως προς τις θερμίδες τους ειδικά όταν παρασκευάζεται η υγιεινή εκδοχή τους. Για παράδειγμα pancakes με βρώμη είναι μια απολαυστική επιλογή για πρωινό, πιο θρεπτική και με λιγότερες θερμίδες. Τα pancakes με βρώμη είναι πλούσια σε φυτικές ίνες.

Pancakes με βρώμη θερμίδες (με μέλι και μπανάνα): 320

Τα υγιεινά pancakes αντί για αλεύρι και βούτυρο έχουν βρώμη και ελαιόλαδο. Έτσι, προσλαμβάνουμε καλά λιπαρά κι όχι κορεσμένα. Επίσης, αντί για ζάχαρη και γάλα μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ζάχαρη καρύδας ή κάποιο άλλο γλυκαντικό και γάλα καρύδας.

Οι επιλογές για pancakes με “καλές” θερμίδες είναι αμέτρητες αρκεί να υπάρχει καλή διάθεση, φαντασία και όρεξη και φυσικά τα μυστικά της Αργυρώς για αφράτα πανκεικς.

Φτιάξε τα πιο αφράτα και υγιεινά πανκεικς από την Αργυρώ και θα είναι ότι καλύτερο για το πρωινό σου.

Διαφήμιση

Μοιράσου το

Διαφήμιση
Κάτι μαγειρεύεται

Καλώς ήλθατε στο νέο Argiro.gr

Εγκατάσταση
×