Τα φρούτα του Μαΐου και οι μοναδικές διατροφικές τους αξίες!

Ο Μάιος ήρθε, το καλοκαίρι είναι προ των πυλών. Τόσα νόστιμα φρούτα που μπορείτε να επιλέξετε για την διατροφή σας, ώστε ο τελευταίος μήνας της άνοιξης, να είναι γεμάτος ολόφρεσκα προϊόντα για εσάς και την οικογένειά σας!

Μπανάνες, κίτρο, ακτινίδια, λεμόνια  και τα πρώτα πεπόνια κάνουν την εμφάνισή τους.

Ας θυμηθούμε όμως και τις θρεπτικές ουσίες του κάθε φρούτου:

Μπανάνα: Είναι από τα πιο δυνατά φρούτα. Μας δίνει ενέργεια και είναι υψηλή σε θρεπτικά συστατικά, έχει πολλές φυτικές ίνες και παρέχει βιταμίνες Α, Β, C, Ε καθώς και ιχνοστοιχεία (κάλιο, σίδηρο, ασβέστιο, σελήνιο, ψευδάργυρο, μαγνήσιο, μαγγάνιο, φώσφορο).

Κίτρο: Πλούσιο ως τρόφιμο σε πρωτεΐνες, υδατάνθρακες, ασβέστιο, κάλιο, αμινοξέα, αντιοξειδωτικά και φυτικές ίνες ενώ είναι φυσική πηγή βιταμίνης C, Α και Β.

Λεμόνι: Ενα από τα μεγαλύτερα οφέλη του είναι οι ισχυρές αντιβακτηριακές και αντιικές του ιδιότητες, ενώ ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα και συμβάλλει στην απώλεια σωματικού βάρους. Τα λεμόνια είναι τροφή πλούσια σε βιταμίνη C, Β, ασβέστιο, σίδηρο, μαγνήσιο, κάλιο, ένζυμα, αντιοξειδωτικά, και φυτικές ίνες

Ακτινίδιο: Είναι ένα φρούτο που παρέχει περισσότερη βιταμίνη C από μια ισοδύναμη ποσότητα πορτοκαλιού ενώ η θρεπτική αξία του είναι αδιαμφισβήτητη!

Πεπόνι: Ενα φρούτο με πολλές ευεργετικές ιδιότητες, θρεπτικά συστατικά και βιταμίνες. Τα πεπόνια έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε νερό, γι’ αυτό άλλωστε και δεν έχουν πολλές θερμίδες
Χαρείτε λοιπόν τον Μάιο και βάλτε στην κουζίνα σας και τη διατροφή σας τα πεντανόστιμα, ολόφρεσκα φρούτα του!

Όλοι μαζί μπορούμε να καταφέρουμε (και να γράφουμε) περισσότερα από ό,τι ο καθένας μόνος του.

Σας Προτείνουμε